מעבדות מומלצות לתיקון מחשבים ניידים

פורסם ע"י21-09-2019 ע"י 3564

מעבדות מומלצות לתיקון מחשבים ניידים

קיימות בשוק הרבה מעבדות אשר עסוקות בתיקון מחשבים ניידים, מה שהרבה לא יודעים שמתוך המאות המעבדות שיש בשוק, רובם לא מתקנות אצלם, אלה שולחות לתיקון במספר מצומצם של מעבדות ברחבי הארץ, שלהם ידע עובדים בעלי ידע טכני גדול ומחסן חלקי חילוף גדול אשר מכיל מגוון רחב וגדול של חקלי חילוף למחשבים ניידים, אשר הופך את מלאכת זיהוי התקלה והתיקון למהירים יותר, לאחר התיקון מוחזר המחשב למעבדה ששלחה את מחשב הלקוח, כאשר המעבדה למעשה "גוזרת" תיווך על התיקון מבלי שבאמת תיקנה היא בעצמה את המחשב.

מעבדות המתקנות מחשבים ניידים

מחשבים ניידים מיוצרים כבר כ-20 שנה. כל המשתמשים במחשבים הניידים יודעים כי המחשב הנייד הוא מוצר עדין שיש לעבוד עימו בזהירות מכיוון שכל נפילה קטנה וזניחה יכולה לגרום לשבר בפלסטיקה של המחשב או לשבר במסך, כמו כן תקלות רבות במחשבים ניידים נגרמות כתוצאה משפיכת נוזלים על המחשב. אך בכל מקרה, גם במחשבים אלו שקורות תקלות חומרה או תוכנה – אזי שיש צורך לתקן אותם במעבדת מומחים.

מעבדות מומלצות לתיקון מחשבים נייידים הן מעבדות אשר יש להן ניסיון נרחב בתיקון מחשבים ניידים. הן צריכות להחזיק במלאי שלהן את כל חלקי החומרה הדרושים לתיקון מחשבים ניידים.

מעבדות מומלצות לתיקון מחשבים נייידים תדכ לקבל את המחשב לבדיקה, לערוך בדיקה ודיאגנוסטיקה של התקלה שהלקוח מתלונן עליה ולתקן אותה בפרק זמן ובמחיר סביר. מעבדות אלו מפעילות במקרים רבים שירות שאוסף את המחשב התקול מבית הלקוח או מהמשרד שלו, ומחזיר אותו לשם לאחר התיקון.

לאחר איסוף או הגעת הלקוח למעבדה תינתן הצעת מחיר לאחר שהמחשב יעבור בדיקה מדוקדקת ותברר המקור של התקלה. אפשר לסמוך על כך שמעבדה לתיקון מחשבים ניידים, הלקוח ישלם רק על החלפת החלקים התקולים ושעות העבודה הנדרשות לתיקון. מעבדות שמבטיחה מחירים מראש, לפני שהמחשב נבדק במעבדה, מומלץ להתרחק מהם, שכן זה כבר מדליק נורה אדומה של חוסר רצינות.

כיצד אדע כי המעבדה אמינה?

אמינות המעבדה שאליה שולחים את המחשב לתיקון היא רצינית מאוד. המחשב הנייד הוא גם כלי עבודה עבור משתמשים רבים, אנו שומרים על המחשב שלנו מידע אישי רב ולכן חשוב מאוד שהוא לא יגיע לידיים לא בטוחות.

בכל מקרה של מסירת המחשב לתיקון במעבדה חשוב מאוד לשמור על המידע הרב השמור במחשב, ולכן מומלץ מאוד לבצע גיבוי לחומר בחשב לפני שליחה לתיקון, מעבדות מומלצות לתיקון מחשבים יכולים להציע לכם גיבוי לפני תחילת התיקון במידה ולא היה באפשרותכם לבצע גיבוי או במידה ושכחתם, מומלץ לבחור במעבדה אמינה, עפ"י ביקורות שקראנו עליה באינטרנט או עפ"י המלצה אישית.

 

 077-4000179

מאמרים קשורים

גיבוי און ליין לעסקים וחברות

ע"ישלומי זמיר 2093 19-09-2019
גיבוי און ליין מאפשר לגבות את הקבצים ע"י שרת מרוחק אשר פועל באמצעות תוכנה שמותקנת במחשב הרלוונטי, ושולח את הקבצים אשר הוגדרו מראש בשעה 
קראו עוד

תיקון מסך מחשב נייד

ע"ישלומי זמיר 3030 19-09-2019
תיקון מסך מחשב נייד - נשבר לכם המסך של המחשב? במעבדה שלנו תמצאו מלאי גדול של כל סוגי המסכים להחלפה מהירה לתיקון מסך מחשב נייד, החל מהמסכים הסטנדרטים מסכי Full HD , מסכי 3K ו 4K, ומלאי גדול של מסכי מגע מדגמים ויצרנים...
קראו עוד

החלפת מקלדת למחשב נייד

ע"ישלומי זמיר 2441 19-09-2019
החלפת מקלדת למחשב נייד במעבדתנו אנו מחליפים מקלדות לכל סוגי מחשבים הניידים כגון: אפל, לנובו, דל, אסוס, אייסר, מקבוק HP ועוד. המקלדות הן מקלדות מקוריות שאנו מייבאים ובכך אנו מוזילים את המחירים לצרכן הסופי בהשוואה...
קראו עוד

תפריט

שתפו