איך יודעים שצריך להחליף סוללה במחשב הנייד שלך MAC ו PC ?

פורסם ע"י06-11-2019 ע"י 3332

ברגע שהמחשב עובד על סוללה לא תקינה החל מבעיות טעינה ועד התחחמות יתר של המחשב, ישנם מספר אופציות אשר יכולות לעזור לך לאתר את הבעיה במהירות.
ולהלן 6 אופציות:

  1.      אחד הסימנים הינו שימוש עם סוללה חלשה בממוצע לאחר טעינה מלאה ,פעילות שימוש במחשב מאפשרת למשתמש בין  כ 3-6 שעות עבודה בממוצע ללא חיבור למטען , אך זה תלוי         בתוכנות אשר נעשה בהן שימוש, במידה ואנו רואים שהשימוש במחשב בקושי עובר את הכמה שעות סביר להניח שזהו הסימן שהסוללה לא תקינה וצריך להחליפה.
  2.      תדירות המחשב - אם המחשב כבה באופן פיתאומי במיוחד לאחר טעינה מלאה סביר להניח כי הסוללה לא תקינה , ניתן להטעין את המחשב בשנית ואם הבעיה נמשכת בכל פעם יש           סבירות גבוהה שהסוללה לא תקינה.
  3.      מטען איטי- בנוסף אם יש בעיה מהטעינה אשר מטעין את המחשב מאוד לאט , נוסף נורת אזהרה אשר מסמל שהסוללה לא תקינה.
  4.      התחממות יתר – בטכנולוגיה של היום כל סוגי המחשבים הניידים נועדו לקרר את עצמם במהלך השימוש , במידה ואתה מבחין במחשב הנייד שלך שהוא מתחמם ככל הנראה הסוללה           עובדת קשה מאוד ולא מצליחה לקרר את עצמה, בד"כ מחשב נייד אשר מתחמם משמיע רעשים מכיוון פנים המחשב , מומלץ ברגע שהמחשב מתחמם יתר על המידה יש לכבות במיידי         את המחשב ולתת למחשב להתקרר.
  5.      אנו יודעים שמחשבים ניידים חיי הפעילות שלהם לא נצחי, בד"כ סוללות למחשבים ניידים מתחילות להראות תקלות לאחר שנה שנתיים או לאחר בערך 400 מחזורי טעינה, במידה               והמחשב הנייד ישן לידיעתך חיי הסוללה נמדדים על זמן קצוב.
  6.      במרבית המחשבים הניידים ישנם אופציה לבדוק בממשק את בריאות הסוללה, במשתמשי מק צפויים לקבל אזהרה ברגע שהסוללה לא תקינה, בווינדוס אפשר להפיק דוח באמצעות               תוכנות צד ג אשר יכול להראות את תקינות הסוללה.

לאחר בדיקות אלו, אם אתה משוכנע שהסוללה לא תקינה והיא הבעיה במחשבך, פנה אלינו למומחים ב IP מחשבים , הטכנאים שלנו בעלי ניסיון רב בתיקוני מחשבים למגוון היצרנים, מלאי גדול של סוללות וחלקי חילוף למחשבים ניידים, פתרון תקלות מהיר, כמו כן יבוא סדיר של חלקי חילוף עפ"י הזמנה.

077-4000179  

מאמרים קשורים

מעבדה לתיקון מחשבים

ע"יאדמין 2419 09-03-2020
מעבדה לתיקון מחשבים - מחשבים מכל הסוגים הפכו להיות חלק חשוב וחיוני בכל בית ולכל אדם. בעזרת המחשב אנחנו גולשים באינטרנט, מנהלים קניות, משתפים וקוראים ברשתות החברתיות לכן כאשר המחשב מתקלקל כדאי לפנות לאיי.פי מחשבים...
קראו עוד

תפריט

שתפו